Thursday, September 04, 2008

selamat berpuasa

salam
aik? da nak masok hari kelima baru nak wish?
suka i ler....ngeeehh!!


selamat menjalani ibadah puasa kepada seluruh umat Islam sedonia. hiks.

memandangkan nak menghormati bulan Ramadhan mulia, aku seakan perlu mengawal penggunaan kata, tamau berkata yang sia-sia ye. alamak. maka, apa aku nak coret-moret kat sini sbb selalunya, karutan (karutan....bukan carutan!!) je yg berleluasa kat sini ek? hehehe

let's flash back wat happened these few days....hmm...apa ye?
well, nothing much... on the Ramadhan's eve, went to melaka untuk send hanif back to ALAM. then, menyambut 1 Ramadhan bersama keluarga terchenta. ecewah!
2 Ramadhan... berhujanan mencari local fruits serta juadah berbuka di bazar ramadhan. wat's the local fruits for? buah tangan untuk student-student sudan yang datang melawat fkab the next day. juadah? ngek...untuk kami la!! (erk! da stat da kata-kata sia-sia....wuuuu)
3 Ramadhan. menyambut the students from sudan, melawat rumah seriwangsa tu, site model dan berbuka.
today? kelas design, anta puan g kl sbb komuter rosak, dan berbuka juga lah! (berbuka ke?)

dah la. macam takda mood nak nulis da. tapi sebab nengok si bobo ni bersawang sangat, maka, melontar la sebijik dua kata. nak tau lebih lanjut pasal aktiviti ketika student sudan datang visit tu, sila la loncat ke adianto yer. i malas nak taip panjang2 ni...

p/s: (bersedia memecah target kurangkan berkata-kata...) hoi hoi! mana buku Best Designed Modular Houses yang aku pinjam kat library tuh weh???? marah nyeeee....aku tak selak agi buku tu! nak baca, baca ah....jgn wat reta! kang lewat anto, aku gak yg tahan bahana nye. sekeh kang! penat2 kita selongkar ptsl tu carik buku, depa senang2 nak cilok simpan bawah bantal naa.... marah ni marah! marah sebab lately adalah sangat memenatkan dan anda tau bila saya penat emosi saya camne. haisy!
p/s (lagik): dah jumpa semula si rerama merah yang kehilangan tempoh hari!!! ^_^
p/s (last skalik): semalam je merasa sahur konon ngan rumet. hari ni rumet balik umah...i nak sahur ngan sape?????? T_T

pardon me with these craps. signing off.

6 comments:

Adian said...

jom sahur ngan ktorang. hihihi... ganti nisa.

fara-D said...

kalo aku bangun jam 5 tu....aku join la korang. n kalo rajin gosok gigi! kekeke....

kalo tak join tu, makna nye tgh malas gosok gigi! muahaha!

Chika Chika said...

nak gi ukmlah
nak sahur dan berbuka ngan korang!
ngeh ngeh

I.L.Y.A.N.I.E said...

ahaks...

jom sahur ngan aku...

kat cni sahur 2 lbih beb..

klo bangun subuh tuh, cam leh jadik lapar alek la kot...hahaa

aisyahmokhtar said...
This comment has been removed by the author.
fara-D said...

chika
haaa...mai la mai!! huk huk! rindu weh bersahur reramai!! huks!

mcLong
kol 2?? ayo! tu supper da....sahor mendenye tuh!! cet!