Monday, September 29, 2008

penat

sebok. buat macam-macam. [tipooo] sebok. dan pura-pura sebok. kesibukan, menyibuk dan pura-pura sibuk tu semua kan memang bakat semulajadi aku. mwahahaha!
ye,macam dalam entry lepas, aku teringin lagi makan popia made in kampung tunku *wink!* tadi siang sudah membeli ingredients nya. malangnya, the most essential ingredient terlopa... the KULIT POPIA. apakah yang patut kita panggil kalo nak buat popia tanpa kulit popia? ngek ngok betol la....

aish... balik umah, program fitness da jadik tunggang langgang. aduhai. cepat la abis cuti. kesian perot aku, disogok bermacam bahan untuk dicerna. aish lagik.

erk. kalo cepat abis cuti, makin cepat la aku stat mengglupo wat final project kan? aaaaaaaaaaaa.
sekian, selamat hari raya rerakan. yang balik kampung, berhati-hati di jalan raya (sheeesh! so typical la the pesanan). yang beraya di bandor cam aku ni (bandar la sangat), jempot2 datang umah i (feewwiiit!erk. motif?) buat studiomates, all the best! raya, raya gak... (erk. pesanan ESPECIALLY untuk diri sendiri!) untuk semua, Ramadhan berlalu, Syawal menjelma. dah sebulan puasa, kita sambung puasa 6 pulak ek.... insyaAllah....

mwah!


4 comments:

Adian said...

haha... POPIA tanpa kulit panggil PROPA je. ahahaa...

selamat hari raya.

Anonymous said...

Darlingku...
Camat ari raya!
wat open houz jempotlah saya..

waa..pantun 2 kerat haku bagi..
maap zahir batin yer..
sy nak popia anda juge

norasidah said...

begitu ye popiah tanpa kulit popiah..sgt menarik!!nak cuba!!wek..=P

fitness pe?nk join?wah,perot aku pon sm..kesian perot2 kiter kan..

fara-D said...

adian
aih...lain je bunyik tuh? haha

samat raya juge....

aiza
nak popia? ahaha...kalo menjelang sabtu ahad ni makin sembuh, boleh la merasa popia ala kadar tuh...heheheh

cda
tidak lah sesuatu kueh itu menjadi popia tanpa ada nya kulit popia. sekian.

haha! ko memang, monster kecik kuat makan! kakakaa!! fitness biasa2 je la cda, once in a while kalo ada waktu, g swim, pastu, makanan control esp nasik le. itu je fitness program nye...hohoho