Friday, August 29, 2008

hari hari ini

current song: ghita - cleopatra stratan (lagu yang sangat comel....lalala)

Site Analysis & structural planning; done.....kot! ngeee.....Alhamdulillah. but still lots of things to be done. cuak cuak.

swimming
yahuuuu! suda lama ...erk....da dua minggu tak berendam air mata...eh.... berenang di danau. ngeeh! nurul came last evening and we went to danau, pei ping and yin tagged along (yin sbagai penonton je. oh, yin n pei ping are my current studiomates.) malam, merayap le. g cari rama-rama (thanks chika!! ^_^ ), act, nurul yang carik barang. aku menggedik je berama-rama bagai sambil verangans nak beli bunga ros nak hias workstation kat studio kanan.waaaa...ros chantek!! pastu jadi tour-guide si nurul memperkenalkan fkab yang da lama beliau tinggalkan (erk.lama la sngat kan........)
tadi, bekpes bersama bespren (dah berkepit dari petang semalam. harus la nama dia je kuo dalam entry kali ni kan!) then, ke bahagian akademik ngambik scroll chiks chika ni. peh tu, di sini la aku mengabdikan diri.

aku kebosanan? sbb tu aku update blog??? apa lak...mana ada aku bosan. aku MACAM banyak keje ni tp aku MACAM lost skejap. takde orang nak dikaco, enul dok tekun wat model, adian (jengok tpt dia sat...) oh, adian ada cam bese la ngadap laptop dia. tadi stream tv3.com nak nengok kekasihku seru kunun la, skalik kua suara chipmunk da....tak ke citer seram tu jadik macam komedi bila kuo suara2 chipmunk tuh? isk....

now? blog je la walopon tak berapa nak ada isi nak di blog sangat. aduhai...

p/s: kalo tak mengenang janji-janji manis dengan rerakan, aku da ca alip boot balik pj bermanja-manja dengan bunda and maktok! ngeeeee.... dah stop. sebelum aku bukak drama swasta kat sini. haihh....


2 comments:

Chika Chika said...

farah. tq temankan saya :D
best tau buat keje-keje macam zaman kecik dulu (kecik?. meaning? erk)

nak swim lagik:(
:-s

fara-D said...

haha! jgn risau, aku paham zaman kecik kite tu camne!hiks!

nak swim lagik jugak.....eh? da nak pose daaaa.....