Tuesday, June 03, 2008

happiness

salam

nak baca entry ilmiah lagi kah? owh maaf, hari ni mood nak mengamok!! *grrr!*
ehek! walaupun pada masa yang sama, merasa sangat gembira melayang-layang! wahkakaka....

kes amok 1
roomate aku tak balik bilik malam tadi! huh! jahat punya budak, biar aku tido sensorang malam tadik! kejam kejam kejam!!! siap ko, aku dendam ni!

haha! gigit jari la ko, cik chiks chika!!! *banyak tanda seru ni.....*

kes amok 2
ni baru amok sejati punya kes ni! laptop ex-roomate aku di curik. ada kamera skalik dalam beg laptop tu. spectacle dia sama. buduh nye pencurik! aku rasa, dia mesti da lama aim dan observe lama studio tuh. kalo tak, masakan dia tau ada pintu di tgh tu ang connect both studios. (dia masok kot studio junior sbb masa tu studio lama aku tu pintu masih berkunci. sangat marah ni! *carut carut & carut* haa.... sedang dalam proses mengurangkan carutan ni, maka berusaha menapis entry daripada perkataan-perkataan yang berbaur carutan. huhu

kes happy 1 (happy pulak)
no satu ni tammo sebut. kang orang salah paham. haha! orang-orang tertentu je tau. *hah datin nurul!tu la ko.... tinggal aku sensorang lagik!* haaa!!Motif bajet hot gossip ni???

kes happy 2
jumaat or sabtu ni mau berjumpa chenta2 hati....haha! nak jumpa kanak2 klas L balik pulau da. tapi tak ramai kot. syamil ni.... nak trun kl timing sedap2 je b4 aku g penang ahad ni. mujo jumaat ni dia turun, kalo jumaat depan, tak ke gigit jari tak dapat bersiar-siar bersama aku yang best ni?? hahahaha! *over la, fara-d!*

kes happy 3
aku di sinari cahaya suam-suam kuku . direct. di satu spot kat perkarangan fakulti kejuruteraan dan alam bina ni (oh ye....fakulti aku da ada nama baru ek.... dari Fakulti Kejuruteraan UKM kpada Fakulti Kejuruteraan dan Alam Bina. ho yeah! merasa i ok!!) walopon kadang rasa sangat panas, tapi best jugak weh. cam...disinari kan... rasa cam dilimpahi kurnia cahaya. wuhu! bajet angel! gila!

16 comments:

Adian said...

motif angel? alpha angle ade la. ahaha... *dum guruh berdentum

fara-D said...

kilat pun sabung menyabung!



mwahahaha!!

Chika Chika said...

dan petir memetir-metir. ni ha petir dah datang. apakah happiness #1 aku sangat ghairah penaran dan sebagainya.

apa neh angel2 bagai? baru sehari aku lambat balik, takkan dah pandai main angel kot. gulp! aku tak balik, kau nak amok ka? err... aku macam takutlah. takut nanti aku masuk ja bilik, terus dibaling dnegan periuk belanga. Err... bilek kita ada periuk belanga kah? Yg penting, jangan buat kemusnahan dlm bilek okeh. kalau nak belasah, belasah la aku nanti sekembaliya aku ptg neh okeh. err... swimming tak petang neh? wakakaka. kena lah swim. sbb aku macam tak boleh swim dah dalam beberapa hari lagi. atau mungkin ari neh. red flag mungkin.

pasal kes curik. jahanam bukan? kesian shida. mungkin ujian menempuh hari2 yang mencabar ini. tp aku sgt terkejot masa adian bagitahu. dahla adian punya status tu.... walla. macam tragedi apakah? tp err.. mmg sgt tragedi neh.


rasanya macam dah menang komen paling panjang. mungkin boleh menyiapkan tesis bab satu kalau diaplikasikan ke atas tesis.


tapi aku sangat pelik. apakah maknanya sinar cahaya tersebut? dimanakah sinar? engkau di manakah? kenapakah bersinar? apakah bumbung studio sudah berteknologi skyroof? err..mungkin tidak.

ok bye.

fara-D said...

eh?tadi da komen la...aiyo!! happy sangat kot!huhu

happy #1 nk tau, balik cni....pas ko da sampai sini, aku larik balik umah plak!mwahaha!!...

sinar dimana? di faveret spot berinternet ko tu lah! tp dalam sejam lebih je....skang tak dah....limpahan debu la plak...ish!

Adian said...

hehe red flag.. nnt kalu swim kolam bertukar warna dan musim.

fara-D said...

ngek adian!!!


haah nurul...da tak leh swim dis week....wuuuuu

Chika Chika said...

aaaaa.... gilalah adian. jap jap. tukar warna aku faham. tapi musim> aku tak fahamlah. kenapa tukar musim?????

Adian said...

saje nak nampak puitis. hehe.. ala kalu kaler daun maple tu, tukar jadik autumn la konon2nye. huhu (sambil menjeling skrin fara yg sedang search "can i go swimming during..")

Chika Chika said...

aaaaa...? dia pergi search? wakakakaka..... apakah hasilnya? bolehka?


macam best ja kan benda tu diibaratkan umpama daun maple. macam cantek je. wakakakaka.

fara-D said...

bangang ko adian! haah! aku search! utk pengetahuan!

bongok la adian ni! eavesdropping! skodeng! huh!

Adian said...

eh kan nurul tanye hasilnye, bgtau la

Chika Chika said...

ye la. hasilnya?
aku pon tggu. tapi ingatkan tak dapat hasil.
ada hasil ka adian?

fara-D said...

sebok la adian ni...nnt la aku wat ENTRY KHAS untuk memberitau hasil RESEARCH aku tuh! ceh!

Chika Chika said...

wuuu. bagos deh. cepatan.

Anonymous said...

aiyoh...korg saja kah....
ehehehe....
ahahaha..aku rase mcm nak gelak sket, tp terbyk pla..
cian ko skang sbb ditingglkan rumet..
dolu2, ko yg meningglkan rumet.

hehehehe...
huuu...
sampai la nih, maseh xcaye, aku xde laptop..
waaaaaaaa
ceeda

fara-D said...

sian ceeda! haha! suka la ko aku da dapat pembalasan ditinggalkan rumet eh? huhu! xpe xpe....i redha... wahuhu!!


xpe shida.... ada hikmah tu...mana tau dapat apple sebijik ka nnt!wah!